Tillbaka till bloggen!

Hej,

Ser att det är en hel del besökare på bloggen trots det var ett tag som jag lade in någon ny artikel och det uppskattar jag mycket. Anledningen till min bortavaro har vart hysteriskt mycket arbete med andra saker och då fått nedprioritera bloggen lite men nu är jag på gång igen!

Det har hänt och händer massor med roliga och spännande saker, t ex så har kampanjen “The Contenter” (läs mer här) fått mycket stor uppmärksamhet. Sedan har vi medverkat på ett stort antal seminarier och workshops med konceptet Hyper-V Cloud….

Blickar vi framåt så fortsätter flödet med intressanta händelser, vad sägs t ex om följande föredrag och utbildningar:

  • Föredrag kring Private Cloud på HP den 5:e maj
  • ADFS-seminarie den 12:e maj
  • Private Cloud Workshop Roadshow med Mikael Nyström v21
  • ATEA Bootcamp v21
  • Partnermarknadsdagen på Microsoft den 30:e
  • Sommarkollo i juni och augusti
  • VDI-Seminarie den 1:a september
  • BEST of MMS i Oktober (Följ oss på twitter #bestofmms)

Plus en massa andra aktiviteter, boksläpp, lanseringar mm… så håll ögonen öppna, mer info kommer på bloggen.

Tommy

Ps, vill ni veta mer om ovan redan idag så kontakta mig gärna, Ds

Kommentera

